Kontakt

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Här finns vanliga frågor vi får, om nu inte hittar det du letar efter kan du scrolla ner och kontakta oss direkt!

Kommer man in med rullstol?

Ja, det är inga problem! Inga speciella biljetter behöver bokas för detta.

Se till att maila eller ringa oss i förväg och meddela så har vi personal redo att hjälpa er hitta rätt.

Vi har också en RWC i vår nedre foajé som man enkelt tar sig till med hissen från foajén.

Kan man hyra lokal hos er?

Ja, det kan man. Info om våra lokaler finns på sidan HYR LOKAL.

För pris, använd formuläret på denna sida.

Jag har frågor om min biljett?

Om du saknar biljett/bekräftelse: kolla din skräpkorg. Ofta hamnar den här.

Kontakta annars biljett@royaleskilstuna.se om du har frågor, skriv din bokningskod i ämnesraden så kan vi snabbare hjälpa dig.

Kan jag avboka min biljett?

Tyvärr har vi inte möjlighet att göra återköp på biljetter till våra egna evenemang.

Däremot kan vi ibland hjälpa dig att byta biljetterna till ett annat datum.

Tveka inte att höra av dig till oss på biljett@royaleskilstuna.se om du har frågor om din bokning!

Köpvilkor via bio.se

Hur får jag uppdateringar och information från er?

Vi uppdaterar hemsidan löpande.

Köper du biljetter online får du automatiskt information via mail om ändringar i ditt event, ex. om det ställs in eller flyttas.

Man kan även följa oss på Facebook och Instagram eller skriva upp sig på vårt nyhetsbrev!

Kontakta oss via formuläret!

Bläddra ner på sidan för vanliga frågor och svar. Annars kan du komma i kontakt med oss via formuläret nedan:
Namn E-post Meddelande Ärende/ämne Jag accepterar reglerna och villkoren och integritetspolicyn Skicka in

Kontakt

Järntorget 2, 632 27 Eskilstuna

TELEFONTIDER:
Måndag, Onsdag, Fredag
kl 13:00 - 16:00 
072-375 39 30

info@royaleskilstuna.se